بررسی تعداد کلمات محتوا در رتبه‌بندی سئوی سایت
نوشته شده توسط : hamed

تجزیه و ارزیابی ارتفاع محتوای متن ) تعداد لغت ها سئو در مشهد محتوا( به وسیله Yoast بهینه سازی نظارت میشود. برای پست‌ها و یا این که صفحه های اینترنت، سفارش می کنیم بیشتراز 300 کلمه و واژه بنویسید. آیا این برای بهینه سازی خوب میباشد؟ تعداد لغات بیشتر به گوگل امداد می‌نماید زمینه متن شمارا بهتر بفهمد و کلاً، گوگل میل دارااست مقاله ها زمانبر را، فراتر درجه‌بندی نماید. ما پیشنهاد نمی‌کنیم صرفا به خیال آن محتوا اضافه نمائید. هیچ کس رغبت ندارد مقاله‌ها زمان بر و بد درج شده را بخواند. کیفیت و کاربرپسند بودن هنوز سخن اولیه را می زند.

 

استدلال اساسی بودن تعداد لغات محتوا در پست یا این که برگه اینترنت

تعداد عبارات محتوا یا این که متن شما چقدر میباشد؟ و چرا در درجه‌بندی سئوی وبسایت اساسی میباشد؟ تعریف‌و‌تمجید تعداد کلمه ها متن به طور کامل بدیهی میباشد. چنانچه برای پست‌های وقت گیر و باکیفیت وب لاگ، 1000 واژه و کلمه یا این که بیشتر بنویسید، شانس بالاتری برای سکو‌بندی در گوگل دارید. ما مقالاتی را نوشتیم که بیشتراز 2500 واژه و کلمه بودند. آن ها به پرورش ترافیک اینترنتی ما امداد کردند به این دلیل که محتوای اصلی بودند. در‌پی به‌این که چقدر مقاله‌ها به بهینه سازی یاری می‌نمایند، می پردازیم.

 

چقدر تعداد عبارات مقاله ها به seo تارنما امداد می‌نمایند؟

هنگامی که متن شما زمانبر‌خیس باشد، گوگل سرنخ بیشتری در باب زمینه شما در دست خواهد داشت. هر چه تعداد عبارات مصرف شده در محتوا بیشتر و نوشته‌ی‌علمی شما seo گردیده خیس باشد، اکثر وقت ها زمان ها تمرکز روی عبارت کلیدی شما بیشتر علامت داده می شود. هرچند عذر و بهانه‌ ای برای مالامال کردن لغات کلیدی وجود ندارد! چنانچه شما نوشته‌ی علمی خویش را طبیعتا باصرفه نمائید، تمرکز شما برای عبارت کلیدی در متن ظواهر میگردد. هم‌اینگونه می توانید از مترادف و هم معنی بیشتر و لغت ها کلیدی دارای ربط به مکان آن به کارگیری فرمائید. در یک پست وقت گیر‌خیس، می توانید تیتر‌ها، پیوند ها و تصاویر بیشتری اضافه فرمائید که در آنها نیز میتوانید عبارت کلیدی را بیان نمائید. بدین ترتیب محتوای بیشتر در اینجا به معنای داده ها کیفیت خوب بیشتر در زمینه میباشد.

 

تعداد کلمه ها و بهینه سازی

 

هم‌اینگونه متنی با تعداد لغات بیشتر ممکن میباشد به شما یاری دهد تا برای یک سری متن زمان بر از عبارت کلیدی که محتوای خویش را برای آن با صرفه کرده‌اید، مرتبه بندی نمائید. برهان این فرمان آن میباشد که، در یک متن وقتگیر، شما احتمالا به موضوعات مختلفی میپردازید. نوشته‌ی علمی یا این که بقیه پست‌های شما که در زیرمجموعه قرار میگیرند، این زمان را دارا‌هستند تا در حاصل کاوش برای گونه های گوناگون عبارت کلیدی شما سود بگیرند. در حالتی‌که تعدادی لینک و پیوند دهی داخلی هوشمند ایفا دهید‌، حتی می توانید معیار مراجعه به پست پهناور‌ای را که نوشته‌اید، ارتقاء دهید. این به شما یاری می‌ نماید ترافیک ارگانیک بیشتری به وبسایت خویش هدایت فرمایید.

 

هم‌چین، در صورتی یک شیت از یک سری واژه درست شده میباشد، گوگل به احتمال زیاد آن را تحت عنوان محتوای کوتاه تصور می‌نماید. کلیه موتورهای کاوش قصد دارا هستند شایسته ترین جواب را به سوال های عموم ارائه دهند. مطالب کوتاه، کمتر پاسخ بی نقص میدهد و نیازهای عموم را برآورده می‌نماید. در سود، احتمالا درجه خیلی بالایی نخواهد داشت.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: